♡ Lynnnnnnnn


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER FAMILY NEWER OLDER +FOLLOW
T A G B O A R D


A R C H I V E


C R E D I T

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by LynnJHN

Jemputlah Sayang Jika Waktunya Tiba ~



Abangg ,

Aku sedang mempersiapkan diri

Membentuk hati supaya kelak menjadi yang terindah buatmu

Belajar dari Siti Hajar yang dengan sabar dan

Tanpa mengeluh menghadapi segala dugaan yang Allah berikan

Belajar dari Siti Khadijah yang setia dan


Tanpa lelah menemani Rasulullah dalam perjuangannya



Belajar dari kekasih yang setia menunggui Arjuna

Belajar dari Raihana yang tak lelah mencintai dan memberi ketulusan pada suaminya

Dan belajar pada isteri-isteri teladan yang lain

Yang suatu masa akan aku tanamkan pada diriku



Abangg ,

Akan aku simpan kesucian cintaku untukmu

Untuk engkau yang nanti akan memberi cinta

Dan ketulusan serta perlindungan padaku

Untuk engkau yang telah Allah gariskan menjadi sebahagian dariku

Kerana aku potongan tulang rusukmu



Abangg ,

Aku selalu berdoa sehingga nanti aku menjadi isteri solehah yang setia

Dan dengan tulus mengabdikan hidupku untukmu

Abanggggggggg ,

Jemputlah aku jika waktunya tiba

dan aku akan setia menunggumu...
akan ku tunggu ! percayalah

18 comment[s] | back to top