♡ Lynnnnnnnn


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER FAMILY NEWER OLDER +FOLLOW
T A G B O A R D


A R C H I V E


C R E D I T

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by LynnJHN

Sahabatku , betapa diri ini terlalu merinduimu (:
Ketika aku menyayangimu kerana akidahmu

Ketika aku meluruskanmu kerana tak ingin kau berbelok arah

Ketika aku mendo’akanmu tanpa kau tahu

Ketika aku berlapang dada dengan teguranmu

Ketika aku tersenyum untuk kebahagiaanmu

Ketika aku menguatkan saat kau mulai terjatuh

Ketika aku sekuat tenaga tanpa jemu membantumu

Ketika sahutan salam menyapa saat kita bertemu

Ketika aku begitu cepat melupakan kesalahanmu

Ketika aku membuka lebar-lebar pintu maaf untukmu

Ketika aku menjaga rahsiamu

Ketika kita duduk bersama dan pembicaraan kita selalu tertuju untuk kebaikan
Dan Ketika terkadang aku perlu melepasmu dengan penuh keikhlasan

Jika Allah yang memintaku untuk mencintaimu
Dan aku melakukannya, dengan izin Allah dan semoga hanya kerana Allah

Sahabatku, apa kau juga “mencintaiku kerana Allah”?

Maka aku akan selalu berharap…. dan semoga hanya kerana Allah
Amin.

0 comment[s] | back to top