♡ Lynnnnnnnn


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER FAMILY NEWER OLDER +FOLLOW
T A G B O A R D


A R C H I V E


C R E D I T

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin/Yacemin.
Header by Aina Najihah
Re-dit by LynnJHN

REVIEW : Istanbul Aku Datang
Assalamualaikum wbt ;')



So basically hari yang yang lapang sudah pun digunakan dengan liburan, ease out the stress and make more friends. Met Dila , Aishah , Nazirah and sis Aishah (Sis Dija) (Alynn's  Bestfriend we met di Pacific and Sumway Carnivall). Deepavali , School Holidays so tak perlulah nak expect tempat macamtu boleh lengang . No way ! Walau tak lama lepak di tempat sebegitu bersama kengkawan kan kan , but I do have fun . More to Day Out with my dearie Triplet .

and yes ,

Ok , back to the Main Tajuk .

Istanbul Aku Datang
.Seperti aku , gadis ouchhh yang masih lagi sunti dan masih belum temui kekasih hati erkkk . Istanbul Aku Datang adalah 5 Juta Bintang bagi aku . Hehe . Seriously , IAD (let's just make it short) buat aku rasa ingin Jatuh Cinta lagi . Pengisian dan jalan cerita yang sangattt best okay , macam novelis or mcm kekanak pon ade jugak sebab tuh best wooooo . Tak bazir dan tak rugi tengok . Paling ingat sekali apabila Lisa Surihani menulis blog seperti aku sekarang ini menulis , ayat last dia ialah :

"
xoxo D and Publish"

1. Long Distance Relationship
2. Trust
3. CatDog Fighting
4. Loyal
5. Out and Loud to your feelings

and for sure , 
Lisa as forever memang ternyata hebat dalam mana mana lakonan dengan kecomelan tahap boleh pengsan si Teruna melihatnya . Hiks . Tapi tapi tapi !! The BEST PART was , my dear Beto Kusyairy . Makin mendalam minat aku dekat mamat ni hmm tadelah gurau jekkk sesaja bikin entry panjang , He should act more as a Hero rather than giving him Pelakon Tambahan , Watak Antagonis etc sebab he has that characteristics yang I don't know how to describe . So flattering and adorably cute to the max . The character suits him Well !
Mabrukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! Tahniahhhhhhhhhhhhhhhhh !

"Jangan biadap boleh tak ?" awwww.
and of course the kucing part ! Hahaha too cute woi .

All in all , 
Beto Kusyairy memang Classy . The way how he lead his life in industry "Aku cuma penyampai kisah dan teladan , bukan artist nor celebrity " memang sangat boleh di kagumkan. Knowing tht he's 31 (like whatt) and has been married for 4 years, buat jiwa aku rabak ! Rabak wey !

tapi tidak mengapalah , 
jadi Betonizer pun dah okay right ?
hehe ;0







0 comment[s] | back to top